I Dare You To Love Me 194.

Det är söndag idag. Det är nästan det mesta man kan säga om denna dag. På bilden ovan kan man lägga märke till två markanta saker, #1, jag har en tröja med en panda på mig. Förvånande ja, men den är faktiskt förtjusande mjuk och go och i en strålande julröd kulärt. Så det gör inget. #2, det skiner sol på mig. Denna bild togs för fem minuter sedan då solen sprack igenom molnen men nu är det precis lika molnigt och grått som man kan förvätna sig att det är en söndag i September. Helst skulle man ju vilja att söndagen var lite mer som Ulf Lundell beskriver den i låten som heter just Söndag men jag antar att man inte kan få allt man vill. Och av den anledningen har jag börjat snusa igen, det må vara fel och okvinnligt och mängder annat men oh vad det sköljer bort mycket annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0