I Dare You To Love Me 193.


Gudars skymning jag har "slutat" snusa. Helt obegripligt, fast jag tjyvsnusar ju såklart som sedan bör, dock i det minsta möjliga måner, och svär högt och ljudligt över hopplösa nikotinfria snus med ginseng och annan skit som inte passar sig. Nåväl, det blir säkert bra med det med, bara jag inte blir en tjockis. Igår bakade jag lussebullar på grund av snusbegär. Funkade inte även om det var gott. Jag spenderade även gårdagen med att göra en spellista om veckans dagar. Det kan vara bra att känna efter hur en tisdag skulle kunna vara, eller tack och lov inte är tänkte jag.

Jag må ha sagt det förr men även idag vill jag att någon står utanför mitt fönster, med armarna rakt upp i luften, hållandes i en boombox och spelar mig en låt för mig i hopp om att jag skall springa ned och slänga mig om halsen på honom. Vad som helst med Fleetwood Mac hade fått mig att smälta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0