I Dare You To Love Me 189.

Det är banne mig fredag nu, om än bara snudd på så bör det uppmärksammas, fredagar kan ju vara det finaste detta land gett oss. Helg och öl och vänner och härligheter bär fredagar med sig, turer till systembolaget och den otvivelaktiga känslan av att allt är möjligt. Jag inleder denna fredag, som för övrigt måste komma att gå till historien då det är den sista fredagen innan Ida och Kajsa lämnar mig för varmare horisonter, med att lyssna på Candi Staton - Young Hearts Run Free, en kalas bra låt som man kan dansa till mitt i natten, tidigt på morgonen och också innan något alls har börjat hända. Men eftersom man vill vara vacker och pigg en så viktig fredag som imorgon är det sannerligen dags för mig att krypa i säng nu med min bok, Sagan Om De Två Tornen, den har precis börjat bli läskig, Gollum har precis klivit in i bilden, orcher klarar jag av men han är jag starkt emot sedan jag hörde Bilbo på ljudbok och berättaren gjorde de mest avskyvärda röster när Gollum talade.
BTW, kul grej, jag skriver med stavningsprogram, Kajsa påstås vara felstavas men Gollum är rätt och riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0