I Dare You To Love Me 187.

Inatt drömde jag att jag hade en hund, och det är ju alltid uppskattat då jag inte får ha någon på riktigt, men det var en sån där sketen liten hund;


typ en sådan där ja, och visst är väl den söt och så vidare på alla sätt och vis, får plats i en kaffekopp håhå och jaja, men jag känner mig inte som en ägare till denna typ av hund. Men om jag mot all förmodan skulle skaffa en sådan här hund, tillexempel kanske någon tanta testamenterar en till mig eller något liknande flådigt, då skulle den ju såklart heta något bra. Döpas om till och med om den inte redan gjorde det. Till kanske Henry, eller Birjer om jag inte redan har en tax med det namnet, eller kanske det stolta namnet Lazarus. Det hade jag inte i drömmen. Hon (hon?!) hette Monika, och jag minns att pappa sa till mig, Jaa, hon ser precis ut som en Monika, bra namnval. Alltså. Jag hoppas alla gånger att denna dröm av alla inte skall betyda något avgörande för det känns inte som att det kan vara hoppingivande.
Det har varit helg, och jag skall ordna upp kalasbilder från det. Men nu måste jag vara duktig och skriva ett repotage innan skräckfilmssöndag tar fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0