I Dare You To Love Me 181.

RATTARA! Igår tog Kajsa studenten, Haleluljah!


Ida och jag fixade och donade oss tjusiga ihop på morgonen efter en svår snatt med studentskan.


Här väntar vi spänt.

Och tammetusan tillslut kom hon.






Då var det dags för alltid lika smärtfria gruppbilder.

Sedan flakade dem, Ida och jag tackade värdigt nej till denna aktivitet.


Och sedan lite picknick med föräldrarna. Det hela eskalerade när de tackat för sig.






En liten lätt paus på väg hem.



Ida har tre stygn på hakan.

Meeeen... är rätt het ändå.

Personligen latade jag mig hellre med öl.

Aru fräsch.

Hejja.


Och sedan gick vi ut och svirade.

Och träffade nya bekantskaper, detta är Jocke.

Och sedan fick Kajsa dansa heeela natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0