I Dare You To Love Me 110.



Det är rent fantastiskt vad mycket snö det kom under fredags natten. Jag gick hem redan vid elva och kollade på Harry Potter med Fredrik istället för att gå till Mobergs som resten av staden och när jag sedan vaknade lördagens morgon hade jag helt gått miste om nattens snöade. Efter några bittra tankar om att jag missade när den började falla så var det bara underbart. Jag stämde genast träff med Kajsa och vi fikade länge på landkrabban, både mackor och gott och kaffe och choklad. Sedan stötte vi ihop med Robin och det blev pulkaåkning för hela slanten. Nu snöar det återigen och jag har just kommit hem från Ida, egentligen fick man inte gå ut för det är stormvarning men har man en bra mössa som jag skall väl även det gå vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0