I Dare You To Love Me 106.

Idag skall jag bara prata om bra saker för det är otroligt viktigt. Saker som gör mig glad.

1. Underkläder.


Igår kom Ida och Kajsa hem från Shanghai, de hade köpt underbara underkläder till mig. Hela Ida och Kajsa gör mig såklart hemskt glad med.

2. Kaffe.



Kaffe dricker jag i parti och minut, mycket och svart. Och så varmt jag kan. Detta är min Beatles mugg med en Yellow Submarine som simmar omkring i kaffehavet och kollar på alla underbara saker som finns där.

3. Böcker.



Just denna är Oskyld av Åsa Ericsdotter, första sidan. I övrigt läser jag Raspoutin, mäkta bra. I natt läste jag klart Farenheight 451 och jag skall börja med Frankenstein snart så.

4. Snus.



Mycket bättre blir det inte än snus. Fint som snus helt enkelt.

5. Musik.



Såklart. Dagens favoritlåtar; Cat Stevens - Wild World, Nick Cave - Deanna, Pelle Carlberg - I Just Called To Say I Love You, The Velvet Underground - Sweet Jane.

6. Fredrik.




Självklart gör han mig glad, han är ju en av mina bästa vänner men just idag är jag mest glad för hans skull. Så glad att jag är yr i knäna till och med. Han och hans band Shotgun Crackers vann igår en stor tävling och skall därför få spela in en fin och blank skiva i en fin och blank studio. Jag är ofantligt stolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0