I Dare You To Love Me 71.

image156

Det var ett tag sedan jag skrev igen, men det är den tiden på året, det händer så hemskt mycket och även om jag sitter en hel del vid datorn blir det mest att jag pratar med folk och funderar, men jag borde väl fundera mer här egentligen. Korta inlägg är bättre än inga alls i alla fall. Imorgon är det valborg, redan, tiden går så otroligt fort. Så imorgon ska det grillas hemma hos Ida, min brors kära vän Erik kommer, han är kalas! Och sen ska vi gå till trädgården såklart och lyssna på Shotgun när de spelar. Det kommer bli en bra dag! Jag hoppas alla minns, som jag skrev för ett år sedan, att första april är till för att luras och första maj är till för att hoppa och hoppas! Göra det man inte vågar och tro på det omöjliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0