I Dare You To Love Me 41.

Det är söndag, att jag ens är vaken är helt otroligt. Den här helgen har varit ett redigt fylleslag. I fredags var jag först med på min brors tjugoårsmiddag och åt gott och drack redigt, sen kom Fredrik förbi och efter att vi fått i honom en del så kom Jocke och det bar raka vägen iväg till Söderbykarl. Fredrik och hans band hade nämligen spelning, efter en buss resa med en hel del champangedrickande så var vi framme. det var bara massor av 91or/92or där. Fem minuter in i spelningen hittade Jocke någon tjej att hångla med och jag lämandes ensam att dansa i folkskocken. När spelningen var över så gick det utför, Fredrik och jag låg i ett dike i två timmar innan Jocke kom och tog oss hem. Sen däckade vi hemma hos mig innan natten ens börjat. Jocke däremot var i väg på egna äventyr på Nisses och höll ut riktigt länge. På morgonen var syskonen Kron bakfullare än dagen var lång. Men Ida tvingade i alla fall över mig på margeritas igår kväll då hon haft tråkigt hela fredagen, så så blev det. Hela helgen har varit ruskigt dekadent och förfall, men det är precis så jag vill ha det.
Amour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0