I Dare You To Love Me 35.

Det var ett par dagar sen jag skrev sist och allt möjligt har hänt. I söndags var jag i Rimbo och klättrade i eldtorn och drack öl. I måndags skolkade jag hela dagen, vilket jag tycker var bra medans mamma tycker tvärt om och min lärare Johan tycker att det tyder på dåligt inflytande fastän det bara rörde sig om en lektion. Fast mest tror jag de tycker det för att det är vad de ska tycka. I tisdags så vet jag inte riktigt vad jag gjorde, drack kaffe med Ida och Rikard mest. I onsdags var jag hemmafruig och städade och tvättade. Igår var det skolutflykt till Stockholm och jag svimmade på Casal. Ida och Johan var jätte oroliga, så jag fick sitta en lång stund och äta frukt. Sen åkte vi till Nordiska Muséet och där tappade jag, Ida och Johan bort de andra men vi hade trevligt ändå. Idag hade jag och Ida en dålig dag, antagligen mest för att det luktade förfärligt i Norrtälje och vår blivande skolkning gick det åt fanders med. Nu har Ida precis kommit hit och vi ska hitta på något oslagbart även om vi har förutsättningarna emot oss.
Amour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0