I Dare You To Love Me 57.

Det är morgon nu, eller lite mer kanske men riktigt ljust är det ute i alla fall och i torsdags morgon så luktade det vår. Så snart är värmen säkert här och jag längtar som aldrig förr.
Men hur som helst 2007 lider mot sitt slut och det har varit ett fantastiskt år, så jag tänkte gå igenom mina favoriter och höjdpunkter.

Band: Jag antar att Shotgun Crackers måste vara ett av dem eftersom de är otroligt bra och jag har sett dem live mer än något annat band detta år. http://www.myspace.com/shotguncrackers
Sen har vi självklart Miss Li också, helt fantastisk och muntrar alltid upp de mörkaste av stunder. http://www.myspace.com/experiencemissli




Låt: En av dem är Sokos I'll kill her för den är så träffande och bra på alla sätt och hon håller inte krutet inne.
Sedan också Miss Lis Oh Boy, för allvarligt talat så känner man ju så nästan jämt.

Konsert: Oslagbarast av allt var Håkan Hellströms konsert på Gröna Lund. Speciellt när han började sjunga Kärlekens tunga.
Även Timbuktus framträdande på Peace and Love var klockrent.


Jag måste duscha och göra mig fin nu, fortsätter senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0