I Dare You To Love Me 54.

Det är faktiskt julafton nu, hur konstigt det än känns. Det har gått fort, och i år är första året någonsin jag firar jul i Norrtälje i stället för Norrland. Första året utan snö också. Och för första gången har jag träffat någon på julafton som jag inte är släkt eller familj eller så med. Jag kom nyss hem från Fredrik förstår ni, han, jag, Lisa och Albin hade tänkt att gå ut men det slutade med att vi hamnade hemma hos Fredrik och hade det trevligt. När Lisa och Albin, de två tröttaste människor världen har att erbjuda, hade gått hem skrev jag och Fredrik en hitlåt på alla sätt och vis och kollade på Myggans julspecial. Som ni förstår var det en bra kväll. Om bara några timmar så kommer hela släkten och egentligen borde jag sova men nehej du det tänker jag inte. Jag ska hålla ut lite till.
Men hur som helst god jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0