I Dare You To Love Me 53.

Igår fick jag jullov och idag är jag arg. Hela min familj och tillråga på allt också Kajsas lillasyster motarbetar mig och Jocke ställer sig på pappas sida och Lisa är trött och orkar inte hitta på något, Fredrik som säkerligen har något roligt på gång är okontaktbar, Ida är i Dalarna. Förhoppningsvis är ni inte lika arga som jag och är ni det så lider jag med er och rekomenderar en Disney film som bot. Jag själv har däremot ack och lov Sören! Så fort jag slutat vara arg på hennes syster ska jag ta mig i kragen och bege mig hem till henne.
Till lite roligare saker; gårdagen. Först klädde jag julgranen med mycket pompa och ståt som pappa hade knyckt i golfbanans skog. Tyvärr började dock julgransbelysningen från 1939 brinna idag så det var bara att ta bort den, men granen klarade sig ändå och det ser fortfarande ut som om en dragqueen spytt på den!
Efter beklädnaden av granen bytte jag själv om till en snygg klänning jag sytt själv i somras, grön med svarta rosor på. Jag försökte få till någon snygg sväng på mitt hår också men det gick som vi ser sådär. Men det är taken som räknas och jag ville ju vara fin när jag skulle kila hem till Ida och ha julklappsdelning med henne och Kajsa. Av Kajsa fick jag Ida det fantastiskaste man kan tänka sig, var sitt underklädes ställ bestående av trosor och linne, Ida fick med High School Musical tryck, har aldrig förstått vad hon ser i den filmen, jag däremot fick med det fantastiska Dirty Dancing trycket ni ser nedanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0