I Dare You To Love Me 48.

Det var minsann ett tag sedan jag skrev, det har hunnit bli december och snön smälte lagom till att jag fick en fin fin kälke av Coco och Gurre. Så julkänslan är lite halvt bortspolad måste jag säga. För några veckor sedan fyllde min vän Albin Fröjd (Kapten Fröjd) år så Lisa och jag spånade ihop en tårta ni måste få se hur fantastisk den blev;



I födelsedags present av mig fick han även den efterlängtade kaptensmössan som han blivit lovad av mig sedan i sommras;



Som nog de flesta förstår så blev han strålande glad som en sol. Jag längtar efter snön och varm choklad och mina lussebullar är slut. Jag funderar på att krypa ner tillbaka i min säng och vänta på att den hårda vinden ska vända till en lätt sommar bris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0