I Dare You To Love Me 32.

Stan har feber ikväll! Jag, Fredrik, Ida och Sebbe är det roligaste som går i ett par skor. Vi har sprejat och smattar, var hur och när säger jag inte för ni skulle antagligen skvallra och vi skulle få sitta i fyllecellen eller vad fan de nu gör med vandaler som oss. Vilket vi iofs skulle klara galant då Fredrik och jag har varsitt munspel. Fan jag är dyng idag igen. Three day steady. Men på torsdag fyller jag år och tills dess är jag ledig och sen blir det helg så det blir bara att hålla igång. Tio stadiga dagar kommer det bli. Ush jag måste hämta ngt att äta.
Sådära ja nu har jag en macka och ettstort glas mjölk (mjölk is the shit) och har satt på mig pyjamas så det är slappt och trevligt men jag borde nog sluta skriva nu, jag känner att jag är i den delen av fullheten då man gärna avslöjar saker, och det kan gå illa. Men jag är fan det bästa du vet ändå!
Amour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0