I Dare You To Love Me 30.

Jag har precis målat naglarna och ska strax gå och lägga mig. Dagen har varit precis så bra som man vill att dagar ska vara. Fredrik trodde mig inte när jag sa att jag hade vapen hemma så idag tog jag med mig fyra vattenpistoler, han, jag och Ida krigade på en lektion som vi gjorde om till rast. På lunchen fick vi tillskott av den andra Fredrik men han tyckte sitt vapen var dåligt så det bar av til willys för att köpa ett nytt. Vattenballonger köptes också och vi spettade till roden och beblötade diverse estetare. Efter skolan gick Ida och jag ner i parken med Sören och Sara och drack vin och träffade Oscar, Ragge och Jimmy. Framåt sex snåret drog Ida och jag oss tillbaka till skolan för någon gång hade Johan lyckats få oss att lova att vara med på öpper hus. Vi var mer eller mindre berusade men tack och lov sa ingen någonting om det, inte lärare i alla fall. Efter det öppna huset gick vi tillbaka till parken och kamraterna och åt middag och chillade tills det bara var vi stronga kvar. Jag är nästan pinsamt trött men det har varit en lång dag och mycket sol och vattenkrig tär ändå på kroppen även om man inte märker det. Imorgon kommer också bli en bra dag, det känner man och det borde alla känna.
Amour.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det där ska vi göra om en massa gånger tycker jag!

2007-04-30 @ 01:25:52
URL: http://jinga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0