I Dare You To Love Me 29.

Det är oftast de allra bästa planer som går sönder av någon faktor som egentligen inte ens har med planen i sig att göra. Sen går man runt och tänker på hur annorlunda allt hade varit om planen hade klaffat precis som man tänkte. Jag hade egentligen tänk det här som ett inlägg om att man får vara bitter och det suger när planer spricker, men nu när jag väl skriver det här så känner jag att fan, man kan alltid göra nya planer med samma mål och hoppet får aldrig dö för kampen tar aldrig slut förän du låter den.
Gud vad jag känner mig som en legosoldat nu, kanske mer dupplo men ni fattar poängen. Men vad jag kommit till insikt med är att man aldrig ska låta rasandet av framtida planer rasera allt annat. Och man kan alltid planera om.
Som om ingenting har hänt så hoppar jag över till vad jag gjort idag, jag och Jocke åkte in till stockholm för att shoppa. Jag köpte roliga tuggummin, örhängen och en plåmbok medans Jocke köpte skor, te och koppar. Det var en bra tur, jag köpte även present till Jaquline då hon har födelsedags middag på fredag, vet inte om jag har sagt det redan men jaja.
Snart börjar Grey's Anatomy och jag försöker egentligen bara få tiden att gå, ingen rolig är inne på msn, och de som inte är det är för upptagna för att träffa mig, mamma och pappa jobbar och jag har redan städat mitt rum. Jag vill iväg på äventyr och svepas in i en trombon av glitter och sol.
Amour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0