I Dare You To Love Me 27.

Idag resulterade i en mycket bra dag. Skolan var väl iofs sådär, men när jag kom hem bestämde Jocke och jag att vi skulle gå på promenad, det gjorde vi också, vi gick runt hela Borgmästarholmen och tillbaka och sen hem till mig och åt makaroner och köttbullar, jag åt två och Jocke åt minst tolv. Sen kilade vi iväg till U-huset och mötte Fredrik, Albin, Niklas och Sara. Mickan var där ett tag också och massa andra som jag inte minns namnet på. Vi hade det trevligt och spelade TP med kuttrasju priser. När klockan slog tio följde Jocke, Sara och Albin med mig hem och vi fikade två gånger och lyssnade på musik. Nu har de nästan nyss gått hem och jag sitter här med min SL-mössa men har ingen att bestämma över ( när jag har på mig den får jag bestämma vad jag vill, det har mamma och pappa sagt). Jag borde verkligen städa mitt rum som jag sagt i flera dagar, man vet ju aldrig när man får oväntat besök som idag. Så antingen städar jag i natt eller i morgon, antagligen lite både ock.
Amour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0