I Dare You To Love Me 26.

Jag går runt och känner mig skit peppad nu för tiden, har gjort det rätt så länge nu men hela tiden utan att veta riktigt varför, det är väl antagligen sommaren och festivalen och att fylla år och allt sånt där i största allmänhet men det känns som att jag väntar på något stort som ska hända. Jag vet inte vad men jag är peppad! Väldigt peppad! Just nu sitter jag i skolan och försöker svara på en formulär om vårat konstprojekt men det går dåligt. Rastlös är jag också och det finns ingenting att göra. Ush. Jag vill bara springa rätt ut ur skolan och in i solen med When The Night Turns Cold i öronen och stanna där, för ni vet väl att i solen är det alltid galej. På fredag ska jag picknicka med Frasse och massor av andra han har samlat ihop och jag hoppas verkligen vädret blir bra, jag har en ny klänning nämligen. Sen efter det ska jag ta bussen till Rimbo och hem till Jaquline på kalasmiddag, hon fyller 18 på lördag. Jag ska ge henne något riktigt fint men jag vet inte vad än. Sen får kvällen rulla vidare. Det kommer bli kalas!
Amour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0