I Dare You To Love Me 25.

Idag är det fredag och om endast tolv dagar så fyller jag år. Först idag hade vi nationella prov i engelska, det gick väl rätt så bra antar jag eller så har jag bara allmänt storhetsvansinne. Sen gick Ida hem för hon var sjuk och jag blev alldelens ensam och övergiven. Efter ett tag hittade jag dock Fredrik Nilsson och vi ritade krigare, jag förlorade men till mitt försvar så fuskade han. Resten av dagen väntade jag mest på att jag skulle få visa upp min otroligt snygga planch som jag panik konstruerade igår kväll. Den blev i alla fall häfftigare än alla andras och jag har tejpat upp den över hela skolan. Den finns att se på min bilddagbok.
När jag kom hem från skolan så tog jag ett bad och åt och sen knallade jag upp till Ida, efter ett tag så kom Kajsa och vi har tittat på massor av dåliga tv program och ätit ostbågar. Nu är jag hemma efter en mycket blåsig prommenad och dricker juice och lyssnar på Bob Dylan. Sen kanske jag kilar iväg på efterfest men det beror på hur mycket det blåser. I övrigt borde jag städa mitt rum. Imorgon ska jag göra något riktigt pang hoppas jag. Galej.
Amour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0