I Dare You To Love Me 24.

Jag sitter på mitt rum och borde egentligen gå och lägga mig men jag vill inte så jag låter bli. Idag var det varmt så att man nästan försmäktade men på det bra sättet. Det var rätt trevligt att vara tillbaka i skolan även om jag hellre hade fortsatt att ha lov. Mestandels av dagen så satt jag och Ida ute i solen och jag köpte en 15 pack päronsplitt som vi fick hjälp att äta upp. Fredrik fick även en lila och glittrig cykel av mig. Senare kväll kom mina kusinbarn Julia och Sofia hit, de var gulliga i cirka en kvart så jag har hållit mig på mitt rum sedan klocka sju ungefär. Klockan är rätt så mycket nu men jag har inga som helst tankar på att gå och lägga mig men nu får detta inlägg vara klart ändå.
Amour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0