I Dare You To Love Me 23.

Idag har varit en mycket lyckad dag. Vädret var underbart och Novali och jag började dagen med att gå en snabb tur på stan, vilket slutade med att vi köpte pizza som vi åt på min balkong, där höll vi oss i flera timmar och fick sällskap av Aron, Kajsa Dubbdäck och Ida. Sen tog jag en nap på mitt rum i väntan på middag med fönstret vid öppet så jag kände lukten av grillvätska och drömde om sommaren i Roslagen famn. Efter middagen åkte Ida och jag ut till Bergshamra och hem till Sebastian, eftersom det inte vAr så roligt där då de bara kollade på hockey så åkte jag raskt hem igen. Väl i Norrtälje med båda fötterna på jorden så  träffade jag Jocke Thólen och Fredrik Nilsson och deras kompisar och följde med dem ut till Svanberga. På vägen från bussen till dit vi skulle kryllade det av grodor och paddor, hur många som helst!!! Där vi sen var, hemma hos Lousie tror jag, var det riktigt trevligt, Fredrik hoppade till och med ut genom ett fönster på andra våningen. Han bröt tack och lov ingenting, det skulle jag gjort redan i luften. Efter en hel del dans, sång och öl så bar det raka vägen hem i taxin. Och nu sitter jag här och skakar och fryser som en gnu och dricker juice. OcH på grund av detta frysande få ska jag gå och lägga mig i min varma säng och återigen drömma om sommaren i Roslagens famn.
Amour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0