I Dare You To Love Me 21.

Det är påsklov nu och det passar mig utmärkt. För en gång skull har Novali dessutom lov samtidigt så förhoppningsvis kommer hon, jag och Ida vara som hopklistrade hela lovet. Kajsa är i Spanien så henne kommer jag inte se skymten av på 10-12 dagar. Norrtälje känns ovanligt tomt faktiskt med varken Kajsa eller lillFrasse hemma och det är konstigt att det känns så då Kajsa inte varit borta en dag ens och Frasse var borta i flera månader utan att det märktes lika mycket som nu. Något som är säkert är i alla fall att jag längtar till sommaren. Jag känner mig otroligt rastlös och vill ha allt som hör sommaren till. Nu genast.
Amour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0